Θέλω να φανταστείς, για μια στιγμούλα μονάχα, μια ταινία που συνδυάζει τα ακόλουθα: βαμπίρ, λεσβίες, βαμπίρ λεσβίες, παπάδες και τον ίδιο τον Ιησού τον Ναζωραίο. Κλείσε τα μάτια σου και δες το: κουνγκ-φου μάχες, κωμωδία, τρόμος, καλτιά και μιούζικαλ για την πιο απίστευτη και μεταποκαλυπτική Δευτέρα Παρουσία.
Όχι δεν τρελαθήκαμε, είσαι στην επικράτεια της κορυφαίας των κορυφαίων ταινίας του genre θρησκευτικό σινεμά, όταν ο Ιησούς αναλαμβάνει να προστατεύσει ένα τσούρμο καναδές λεσβίες και γράφει τις πλέον χρυσές κινηματογραφικές του σελίδες.
Ξαφνικά που λες, μέσα σε φωνές που προσεύχονται αρχικά στον Θεάνθρωπο πριν μετατραπούν σε βρισιές και κατάρες, ξεπετάγεται ένας ιερέας που θέλει να σου ενσταλάξει τον λόγο του Θεού, αν και το μόνο που καταφέρνει είναι να σε κοψοχολιάσει, όταν δεν προσπαθεί φυσικά να σου χώσει και κάτι άλλο μέσα σου, κάτι τελείως διαφορετικό: ναι, θέλει να σε βιάσει, να βιάσει τα μάτια, το μυαλό σου και όλο σου το είναι τελικά.
Το καλτ αριστούργημα του 2001, που μοιάζει σαν να παντρεύτηκε ένα ερασιτεχνικό πορνό με ένα τηλεσκουπίδι, παρακολουθεί μια επίθεση βρικολάκων και δυο παπάδες, που προσπαθώντας να δώσουν τέλος στην εισβολή του απόκοσμου ξέρουν ακριβώς ποιον πρέπει να φωνάξουν.
Ω ναι, τον ίδιο τον Ιησού, που είναι πανταχού παρών ώστε να τα βάλει με όλες τις φωλιές του απέθαντου κακού! Όσο κι αν το μόνο που κάνει εντός οθόνης είναι να δέχεται βαμπιροεπιθέσεις ή να περιμένει να δεχτεί βαμπιροεπιθέσεις. Δεν είναι όμως επίπεδη καλτίλα με σχηματικό σενάριο, καθώς έχει και μήνυμα: οι πρώτοι βρικόλακες που του την πέφτουν αυτοαποκαλούνται «Άθεοι» και βλέπεις φανταζόμαστε πού πάει το πράγμα, στη διαλεκτική της πίστης και την αιώνια μάχη με τους σκοτεινούς δαίμονες του καθενός.
Στο πλευρό του έχει τη σέξι 13η απόστολο Mary Magnum, έναν τρελό μεξικανό παλαιστή και τη βοηθό του, η οποία κάθε φορά που εμφανίζεται στην οθόνη (και δεν λέει μιλιά) κάποιος της πιάνει τον κώλο. Άλλη μια αλληγορία δηλαδή. Κορυφαία ατάκα, όταν ο Ιησούς εισβάλει στη δράκα των βρικολάκων και γυρνά στην κάμερα: «Αν δεν επιστρέψω σε πέντε λεπτά, φωνάξτε τον Πάπα»!
Ο Ναζωραίος υπερασπίζεται τις λεσβίες του Οντάριο λοιπόν με άψογα χορογραφημένες τεχνικές πολεμικών τεχνών και η δικαιολόγηση είναι όλη εδώ: οι περιθωριοποιημένες κοινωνικά λεσβίες είναι ευκολότερος στόχος για τις ορδές των μοχθηρών βρικολάκων, μιλάμε για πραγματικό δοκίμιο πάνω στη συλλογική ευθύνη και τη συνενοχή της προκατάληψης και του ρατσισμού.
Αυτό το Πάσχα κάνε λοιπόν τη διαφορά και δες ένα παραγνωρισμένο διαμάντι του παγκόσμιου σινεμά που παίζει με τη δυιστική φύση του Σωτήρα και τον ίδιο τον χωροχρόνο. Όπως στη σκηνή που ο Ιησούς παλεύει με μια ακόμα στρατιά βρικολάκων και ο υπερκακός Dr Praetorius βλέπει την όλη σκηνή ζωντανά στην τηλεόραση, όταν ξαφνικά ο Χριστός εμφανίζεται στο δωμάτιό του: «Πώς γίνεται να είσαι εδώ;», ρωτά απορημένος ο κακός που εξακολουθεί να βλέπει τον Ναζωραίο live στην tv, «νόμιζα ότι ήσουν στη μάντρα», για να εισπράξει τη θεϊκή απάντηση του Κυρίου: «Είμαι ΠΑΝΤΟΥ»!
Τελειώνοντας η ταινία, θα νιώσεις λίγο πιο νεκρός μέσα σου. Ξεπέρασέ το, πες ένα Πάτερ Ημών και μην ξαναδείς ποτέ σινεμά, μόλις τα είδες όλα. Ναι, παρακαλούμε!
Disclaimer: Αν πατήσεις το play, τίποτα πια δεν θα είναι το ίδιο…
https://youtu.be/lIT4_wncEbc