Ιερά ξεφωνητά: Όχι στην πουστοποίηση του έθνους!

Ιερά ξεφωνητά: Όχι στην πουστοποίηση του έθνους!

Γρήγορο κουίζ: Ποιος έλεγε ότι η ομοφυλοφιλία είναι «τόσο φυσιολογική όσο φυσικό είναι να βάζει κανείς βενζίνη στο αυτοκίνητό του από την εξάτμιση και όχι από το ρεζερβουάρ»;

Όχι, δεν είναι ο Μελ Γκίμπσον, δεν είναι ο 50 Cent, ούτε καν το άλλοτε gay icon που πρόδωσε το κοινό της Ντόνα Σάμερ, αλλά το τσιράκι του Χριστόδουλου, ο αρχιμανδρίτης Επιφάνιος! Douze points για τη βιτριολική ατάκα, αν και έχει σοβαρούς ανταγωνιστές απέναντί του. Γιατί από τους «παρδαλούς» του Καλλίνικου και το «κουσούρι» του Χριστόδουλου μέχρι τις «καρκινογενέσεις» του Σεραφείμ, η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν μασάει τα θεόπνευστα κηρύγματα μίσους όταν είναι να μην αποδεχτεί στους φιλόξενους(;) κόλπους της τη σεξουαλική διαφορετικότητα.

Όλα φαίνεται να ξεκίνησαν από την ιστορική αντρούκλα, τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο, ο οποίος δαιμονοποίησε την ομοφυλοφιλία ως «κολοφώνα των αμαρτημάτων», με τις διχαστικές του κορώνες να γίνονται τελικά κοινός χριστιανικός τόπος, έτσι όπως εκπορεύονταν από τον θείο λόγο της αγάπης και της άνευ όρων αποδοχής.

Ο άγιος πατέρας που λέτε είχε το θεματάκι του με τον ελεύθερο αυτοπροσδιορισμό της σεξουαλικότητας θεωρώντας πως η ομοφυλοφιλία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας. Στη σαρκική αυτή σαπρότητα(!) έβλεπε τη ρίζα όλων των ανθρώπινων δεινών, καθώς ήταν ένα «ασύγγνωστο και τερατώδες κακούργημα εις βάρος του αιωνίου Θεού και του ανθρωπίνου προσώπου, το οποίο εξισώνεται πλήρως με την ύβρη των Σοδόμων και Γομμόρων», όπως το θέλει η σύγχρονη ενσάρκωσή του που ακούει στο όνομα μητροπολίτης Πειραιώς, Σεραφείμ.

Ο απόστολος Παύλος είχε πάει το θέμα ακόμα πιο μακριά, εντοπίζοντας την ίδια τη ρίζα της διαστροφής του αντρικού φύλου, καθώς άμα είσαι φωτισμένος άγιος αυτά είσαι ταγμένος να κάνεις. Ας ακούσουμε τον μητροπολίτη Λεμεσού, Αθανασίου: «Ο απόστολος Παύλος ήταν ένας απ’ αυτούς, τα λόγια του είναι για μας ιερές γραφές, και ο άγιος αυτός άνδρας γράφει πως η ομοφυλοφιλία είναι συνέπεια της διαστροφής που υπέστη το ανθρώπινο γένος με το προπατορικό αμάρτημα· προέρχεται από την απομάκρυνση της θείας χάρης απ’ την καρδιά του ανθρώπου, αφού οι άνθρωποι την έχουν διώξει ξεμακραίνοντας από το Θεό (Ρωμ. 1, 27, και γενικώς 1, 18-32)». Λέτε να το πήγαινε το γράμμα ο Αδάμ και το παμπόνηρο φίδι να μην ήταν απλό ερπετό αλλά κάνα μακρινάρι να;

Οι πρόσφατες δηλώσεις του Σεραφείμ, με αφορμή την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια, έχουν ήδη γίνει viral, καθώς τέτοια κηρύγματα στέκουν φάροι χριστιανικής ηθικής. Ας τον ακούσουμε: «Αυτή [σχέση άντρα-γυναίκας] είναι η ανθρώπινη φυσιολογία και οντολογία. Κάθε άλλη σχέση ανατρέπει την ανθρώπινη οντολογία, ως παρά φύσιν εκτροπή, η οποία δεν παρατηρείται ούτε και στα ζώα, παρά τα κατασκευασθέντα «ντοκυμαντέρς» του Σιωνιστικού συστήματος» (άτσα και το αντισημιτικό σχόλιο ο θρησκευτικός ταγός). Αν και το Libertin διάβασε πίσω από τις ιερές λέξεις του δέσποτα αποκωδικοποιώντας τα συμφραζόμενα…

gjolpooioij1

Ο Σεραφείμ κατάφερε να φτιάξει ένα μοναδικό μείγμα απ’ αυτά που μόνο η ιερή μαρμίτα του ξέρει να ξερνάει, μπλέκοντας τρία μέρη ομοφοβίας, ένα μέρος φαρμακολογίας και μια πρέζα συνωμοσιολογικού σεναρίου: «Ταπεινῶς θά συνεβούλευα τόν κ. Ὑπουργό καί τόν κ. Γεν. Γραμματέα ἐπ’ ὠφελείᾳ τῆς τραγικῆς οἰκονομίας τῆς χώρας μας νά συμβληθῆ τό Ὑπουργεῖο τους μέ τίς μεγάλες πολυεθνικές φαρμακοβιομηχανίες γιατί μέ τό ὑπό διαβούλευση νομοσχέδιο ἀπενοχοποιοῦνται οἱ πρακτικές τῆς ὁμοφυλοφιλίας πού ἀναπόδραστα ὁδηγοῦν σέ ἄπειρες λοιμώξεις τοῦ ὀργανισμοῦ καί καρκινογενέσεις, οἱ ὁποῖες μέ τήν σειρά τους θά αὐξήσουν τόν τζίρο τῶν μεγάλων πολυεθνικῶν τοῦ φαρμάκου. Καί μή χειρότερα!!! [τα τρία θαυμαστικά δικά του]», μας λέει ο «Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ + ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ» στην επιστολή-κόλαφο. Κόλαφο κατά του θεσμού που εκπροσωπεί φυσικά, καμιά αμφιβολία.

Ο ίδιος δέσποτας ξεστόμιζε πέρυσι ακόμα μεγαλύτερα τέρατα με αφορμή την ψήφιση του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου από την εθνοσωτήριο κυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ: «Εἰδικώτερα στό συγκεκριμένο ζήτημα πού προβάλλεται ὡς δῆθεν ἀτομικό καί ἀνθρώπινο δικαίωμα διεπράχθη ἀπό τήν συγκυβέρνηση πού ψήφισε αὐτό τό ἄθλιο νομοθέτημα χωρίς καμμία πολιτική νομιμοποίηση -ἄς τό ὑπέβαλαν στήν βάσανο ἑνός δημοψηφίσματος- ἡ καταδολίευση τοῦ δικαιϊκοῦ μας συστήματος διότι ἀνθρώπινο καί ἀτομικό δικαίωμα εἶναι ἡ ἀνθρώπινη σεξουαλικότητα ἀλλά ὄχι οἱ στρεβλώσεις καί οἱ ἐκτροπές της ὅπως ἡ ὁμοφυλοφιλία, ἡ παιδοφιλία, ἡ κτηνοβασία καί ὅλα αὐτά τά φρικώδη καί ἀνόσια, ἀνθρώπινο καί ἀτομικό δικαίωμα εἶναι ἡ ἐλευθερία τοῦ προσώπου, ἀλλά ὄχι ἡ ἀσυδοσία, ἀνθρώπινο καί ἀτομικό δικαίωμα εἶναι ἡ ἐργασία ἀλλά ὄχι ἡ αἰσχροκέρδεια». Όλα αχταρμάς στο μυαλό του Σεραφείμ, που μπορεί να είναι μεν το κορυφαίο ανάχωμα στην πουστοποίηση του έθνους, δεν είναι όμως το μόνο.

gjolpooioij3

Οι ιεράρχες έχουν καθήκον ιερό να μας προφυλάξουν από τον κακό τον δρόμο, εξομοιώνοντας ομοφυλοφιλία, παιδεραστία και κτνοβασία, και στο πλαίσιο αυτής της κοινωνικής αποστολής έστελνε ο μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, Ιερεμίας, επιστολή στον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά. Αφού συστηθεί λοιπόν ως εκπρόσωπος όλων μας, «διά τοῦτο εἴμαστε καί σφόδρα ἐνάντιοι πρός αὐτόν ὡς χριστιανοί, ὡς Ἕλληνες καί ὡς κοινοί ἄνθρωποι», ενίσταται εντόνως: «Δέν τό περιμέναμε ποτέ ὅτι στήν πατρίδα μας τήν Ἑλλάδα θά συζητηθεῖ διά νά ἐφαρμοστεῖ διά νόμου μία τέτοια στυγνή δικτατορία, ἡ ὁποία θά μᾶς ἀπαγορεύει νά ὀνομάσουμε τά «σύκα-σύκα» καί τήν «σκάφη-σκάφη» [τα «σύκα» προφανώς συμπτωματικά και καμιά σχέση με πράγματα και καταστάσεις!]. Γιατί ἐκεῖ τό πάει τό ὑπό ψήφιση νομοσχέδιό σας. Θά μᾶς ἀπαγορεύει, δηλαδή, ὁ ἀντιρατσιστικός νόμος νά ποῦμε ὅτι οἱ ὁμοφυλόφιλοι εἶναι αἰσχροί, ὅτι εἶναι «κύνες», ὅπως τούς ὀνομάζει ἡ Ἁγία Γραφή στό τελευταῖο της βιβλίο, τήν Ἀποκάλυψη. Οἱ ἄγγελοι πού φυλάγουν τίς πύλες τῆς οὐράνιας πόλης τοῦ Θεοῦ, γιά νά μήν εἰσέρχεται ὁ καθένας σ᾽ αὐτήν, ἀκούγονται νά λέγουν: «Ἔξω οἱ κύνες»! (Ἀποκ. 22,15). Μέ τήν ἔκφραση αὐτή νοοῦνται οἱ ὁμοφυλόφιλοι, οἱ κύναιδοι. Ὥστε λοιπόν, κύριε Πρωθυπουργέ, κατά τόν ἀντιρατσιστικό νόμο, πού σπεύδετε ταχέως νά ψηφίσετε, ὁ συγγραφεύς τῆς Ἀποκάλυψης Εὐαγγελιστής Ἰωάννης εἶναι ρατσιστής; Ναι!», σπεύδει να απαντήσει ο μητροπολίτης κλέβοντάς μας τη χαρά. Ε βέβαια ήταν ρατσιστής, καλέ μας επίσκοπε!

Ο ιερός Καλλίνικος, ο πνευματικός πατέρας του μακαριστού Χριστόδουλου ντε, έβλεπε στους ομοφυλόφιλους το απόλυτο πρόσωπο του κακού, προσφωνώντας τους (χαριτολογώντας προφανώς, μεγάλος καλαμπουρτζής καθώς ήταν) με την παροιμιώδη του ευαισθησία «παρδαλούς». Κάτσε να το κάνουμε λιανά: ο πρώην Πειραιώς, ο εκπρόσωπος της ορθόδοξης πίστης σε ολόκληρο το ερυθρόλευκο λιμάνι, αποκαλούσε από άμβωνος τους ομοφυλόφιλους συνανθρώπους μας «παρδαλούς». Ωραίο ε; Ή είσαι θεματοφύλακας της ηθικής ή δεν είσαι.

gjolpooioij2

Και βέβαια ποιος μπορεί να μη μνημονεύσει εδώ τον κατάφωρα μισάνθρωπο Άνθιμο, ο οποίος κάλεσε λέει τους (στρέιτ προφανώς) πιστούς σε αγρυπνία ενόψει του Gay Pride Θεσσαλονίκης! Ο αθεόφοβος δέσποτας ανακοίνωσε περίλυπος πως η μητρόπολή του είναι υποχρεωμένη να αντιμετωπίσει και πάλι τη «δυσάρεστη, απαράδεκτη και αξιοκατάκριτη παρουσία των ομοφυλοφίλων», πριν καλέσει (άκουσον άκουσον!) τους πολίτες να απομακρύνουν τα παιδιά τους και τους εαυτούς τους από «τέτοιες ανόσιες και αφύσικες εκδηλώσεις». Στις εκκλήσεις μάλιστα για ψύχραιμο διάλογο, απαντά με τον γνώριμο αφοριστικό τρόπο των κατεχόντων της εξ αποκαλύψεως αλήθειας: «[η ομοφυλοφιλία] για την πίστη μας, αγιογραφικά, είναι θανάσιμο αμάρτημα. Είναι γραμμένο στην Αγία Γραφή, δεν χωράει κουβέντα». Πάει και τέλειωσε ρε παιδί μου, κάθε κουβέντα περιττή.

Αν και κανείς δεν ξεπέρασε ποτέ τον μακαριστό Χριστόδουλο και το σχεδόν αφύσικο μένος με το οποίο εκφραζόταν κατά των ομοφυλόφιλων, καταλήγοντας στην ανήκουστη παραίνεση να ποινικοποιηθεί αυτό που στο αχρείο λεξιλόγιό του αποκαλούνταν «κουσούρι»! «Του Κράτους πρωτοβουλία είναι η νομιμοποίηση των ομοφυλοφίλων, που αναγνωρίζονται σαν νόμιμα υπάρχουσα κατάσταση αντί να θεσπιστούν αυστηρές ποινές για κείνους που ντροπιάζουν την ανθρώπινη αξίαν και παραδίδονται στα έργα της ατιμίας, όπως γράφει ο Απόστολος Παύλος», έλεγε άλλοτε η κεφαλή της εκκλησίας της αγάπης.

Ο Χριστόδουλος όχι μόνο δεν έχανε ευκαιρία να επιτίθεται με ρατσιστικά παραληρήματα στους ομοφυλόφιλους, αλλά μπόλιαζε τα κηρύγματά του με φυλετικές προεκτάσεις, καθώς ήταν και κομματάκι φασιστάκος: «Εμείς δεν είμαστε Γερμανοί, Γάλλοι, Άγγλοι. Εμείς είμαστε άντρες, ανδροπρεπείς Έλληνες, και μιλάμε αντρίκια». Η επιμονή του αρχιεπισκόπου να προβάλει την ανδροπρεπή ελληνική συμπεριφορά διαστέλλοντάς τη από την προφανώς θηλυπρεπή των Γερμανο-Αγγλο-Γάλλων αποκάλυπτε πολλά για τον ιδεοληπτικό οχετό του.

gjolpooioij4

Θα μπορούσαμε να το συνεχίζαμε στο διηνεκές, αν και δεν θα είχε νόημα, αφού όλοι νιώσαμε στο πετσί μας τι πρεσβεύουν τα αφεντικά του ελληνικού κλήρου. Θα σταθούμε παρόλα αυτά στο πώς «έσωσε» ο Παΐσιος έναν νεαρό άντρα από το θανάσιμο αμάρτημα, όπως μας παραδίδεται από την πανταχού παρούσα λαϊκή σοφία, πειραγμένη ελαφρώς από τα λόγια των παπάδων. Ο νέος έλεγε λοιπόν στον Γέροντα ότι δεν μπορούσε να σταματήσει να ζει ως ομοφυλόφιλος. Και ο Γέροντας, αφού τον προέτρεψε να εξομολογηθεί, τον ρώτησε: «Μπορείς να διαβάζεις ένα κεφάλαιο από την Αγία Γραφή;». «Μπορώ», απάντησε το ξεστρατισμένο νιάτο. «Μπορείς να πηγαίνεις κάθε Κυριακή στην Εκκλησία;». «Μπορώ». «Μπορείς να νηστεύεις Τετάρτη και Παρασκευή;». «Μπορώ». «Μπορείς ένα μικρό ποσό να το δίνεις ελεημοσύνη;». «Μπορώ». Μια σειρά από ρητορικές ερωτήσεις μετά, ο Παΐσιος καταλήγει: «Βλέπεις ότι μπορείς να κάνεις χίλια πράγματα και δεν μπορείς ένα. Κάνε εσύ τα χίλια και άφησε στο Θεό το ένα»!

Το Libertin εξασφάλισε, με τις γνώριμες αποκλειστικές πηγές του, μια σειρά από ατάκες που χρησιμοποιούνται από την ιεροσύνη για να διακρίνεται ποιος από το ποίμνιο το σηκώνει το σακάκι. Πώς λένε στη γλώσσα τους δηλαδή ότι κάποιος την καίει τη βάτα:

Το γυαλίζει το μανουάλι

Την κάνει τη γονυκλισία

Το κουνά το θυμιατό

Τον στολίζει τον επιτάφιο

Το κεντάει το άμφιο

Το περιφέρει το αντιμήνσιο

Τα σηκώνει τα εξαπτέρυγα

Το ακουμπάει το προσκυνητάρι

Τη λαδώνει την καντηλήθρα

Τα αγιάζει τα νερά

Το φορά το πετραχήλι

Το γιορτάζει το Δωδεκάορτο

Τη ραντίζει την εικόνα

Το λέει το αμήν

Τη παίρνει την ευλογία

Το διαβάζει το Θεοτοκάριο

Το τελεί το Σαρανταλείτουργο

Το προσκυνάει το σκήνωμα

Το θέλει το Σχίσμα

Το ψάλλει το αλληλουάριο

Και για το τέλος, μια επιστημονική προσέγγιση στο θέμα της ομοφυλοφιλίας, καθώς η χριστιανική επιστήμη δεν κάθεται λεπτό! Ω ναι, του Κυρίου δεηθώμεν…

gjolpooioij5

Φου Μαν Ψου

Φου Μαν Ψου

Μην αφήνεις την πραγματικότητα να σου χαλά μια καλή θεωρία