Αποκλειστικές πληροφορίες του Libertin φέρνουν στο φως όλη τη συνταρακτική αλήθεια: δεν φιστίκωσε ο ίδιος ο Σπαλιάρας τις 4.000 κοπέλες, αλλά το ομοίωμά του.
Η κούκλα του σεξ με την υπογραφή του μοντέλου έκανε θραύση στις προθήκες των sex shops και πολλές ήταν οι κυρίες που δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στη μαγνητική σαγήνη του μοντέλου. Τις ροζ υπηρεσίες της κούκλας συνιστούν πια και οι 29 κατασκευαστές πλυντηρίων.
Κι έτσι το όλο θέμα με το κουτούπωμα της άλλης μισής Αθήνας δεν ήταν παρά διαφημιστικό τρικ για την προώθηση της σπαλιαρο-κούκλας, η οποία αφού πέρασε επιτυχώς το δοκιμαστικό στάδιο των 4.000 πελατισσών είναι πια έτοιμη να βγει στο εμπόριο.
Με πλαστικό ανώτερης ποιότητας, ενσωματωμένη φυσική αποτρίχωση και feel κλαρινογαμπρού, η Sex Doll Spaliaras μιλά κιόλας, ή μάλλον κακαρίζει, μιμούμενη στην εντέλεια τη φωνή του λατρευτικού ειδώλου. Το Libertin Telemarketing φέρνει κοντά σας εχέμυθα, αβάδιστα και αβασάνιστα το πονηρό ομοίωμα του Σπαλιάρα, αν και διατηρούμε κάθε επιφύλαξη για ενδεχόμενη δυσλειτουργία του, καθώς το προϊόν είναι για σφαλιάρες.
Σύντομα κοντά σας και το δεύτερο προϊόν του Libertin Telemarketing, η Sex Doll Varoufakis…