Ατιγράφουμε από το Salata TV:
Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας “τρέχει” αυτή την εβδομάδα τη διαφημιστική καμπάνια “I run Marathon”, ανακοινώνοντας πως για κάθε ανάρτηση στα social media με το hashtag #irunamrathon θα δωρίζει 0,50€ στο Κέντρο Ειδικής Φροντίδας Παιδιών του Ναυτικού Νοσοκομείου.
Όλα καλά ως εδώ, από το να διαφημίζεται πληρώνοντας ΜΜΕ για καταχωρήσεις καλύτερα έτσι. Μόνο που αν διαβάσει κανείς τους όρους της δράσης, το πράγμα βρωμάει…
1) Η δωρεά δεν είναι “για κάθε ανάρτηση” όπως διαφημίζει η τράπεζα, αλλά μόνο για τις πρώτες 10.000 αναρτήσεις. Άρα το άνω όριο της δωρεάς είναι τα 5.000€.
2) Η τράπεζα δηλώνει ρητά πως το αν τελικά θα δωριστεί κάποιο ποσό και το ύψος αυτού είναι στη διακριτική της ευχέρεια.
3) Στους όρους υπάρχει κάτι που αποτελεί είτε μνημειώδη γκάφα είτε μνημειώδη κοροϊδία: «Για κάθε ανάρτηση […] η Εθνική Τράπεζα θα προσφέρει 0,50 λεπτά του ευρώ». Δηλαδή όχι μισό ευρώ, αλλά μισό λεπτό. Επί 10.000 αναρτήσεις το πολύ, μιλάμε για… 50€ φιλανθρωπία.
Εντάξει, αυτό το τελευταίο μάλλον είναι απλώς γκάφα. Αλλά και πάλι, με άνω όριο τα 5.000€ και μάλιστα στη διακριτική ευχέρεια της τράπεζας, είναι εμφανές πως αυτό που επιδιώκουν είναι να κάνουν τσάμπα διαφήμιση και όχι να βοηθήσουν τα παιδιά που έχουν ανάγκη…