Ο σχεδιασμός ενός επαγγελματικού λογότυπου δεν είναι παίξε γέλασε υπόθεση. Πρέπει να ξεχωρίζει, να είναι to the point, να μένει στον άλλο. Αρκετά με τα
Με αφορμή μία παιδική αποκριάτικη στολή για προσφυγόπουλα, αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι η ασχετοσύνη που διακατέχει τους χρήστες και κατά φαντασίαν ακτιβιστές του internet
Στο απόλυτο σεμινάριο μάρκετινγκ της ημέρας, τα παλικάρια της Toyo Tires είπαν να βάλουν τα δυνατά τους για να πουλήσουν ελαστικά στη γείτονα. Και κατέληξαν