Οκ, πέθανε. Τι να κάνουμε αυτά έχει η ζωή. Αλίμονο σε αυτούς που μένουν πίσω και πρέπει να παλεύουν για να βγάζουν το ψωμάκι ή το παντεσπάνι τους. Κάπως έτσι σκέφτηκαν τα τζιμάνια που οργανώνουν το ακόλουθο τουρ…
Αλλά γιατί να περιοριστούν εκεί;
Το τμήμα μάρκετινγκ του Libertin έκανε έκτακτο meeting για να κάνει download νέες ιδέες ώστε και να ανθίσει η επιχείρηση “θάνατος Παντελίδη” και να απολαύσουν τα κορόιδα οι πιστοί του φαν στιγμές κατάνυξης και ομαδικού μοιρολογιού.
- Remix μεγάλων χιτ του Παντελή όπως το “είμαι πιο ευάλωτη από ποτέ” με εκκλησιαστικούς ύμνους ώστε τεθλιμμένοι μπουζουκόβιοι να νιώθουν πιο κοντά με το ίνδαλμα του τώρα που έχει πρώτο τραπέζι πίστα μόνο χερουβείμ και σεραφείμ .
- Πανεράκια με λουλουδικό, 10 ευρώ ένα, για να ρίχνουν πάνω στο μνήμα ώστε ανακαλούν μαγικές βραδιές που έζησαν κοντά του (Αν υπάρξει sold out θα βουτήξουν και μερικά από τους παρακείμενους τάφους και τα στεφάνια).
- Πώληση ευλογημένου μαρκαδόρου για να γράψουν αποχαιρετιστήριο μήνυμα πάνω στο μάρμαρο.
- Μπλουζάκια “Πήγα κι εγώ στον τάφο του Παντέλου”.
- Μπρελόκ “ΠΑΝ ΠΑΝΤ” όπως το σπασμένο μπρελόκ του τραγουδιστή που βρέθηκε στον τόπο του δυστυχήματος.
- Κούπες, κονκάρδες κλπ με το πρόσωπο του στα πρότυπα Τσε
Μακάβριο και κατάμαυρο χιούμορ;
Ναι.
Αλλά όχι όσο μακάβρια και κατάμαυρη είναι η σοβαρή εμπορευματοποίηση του θανάτου ενός ανθρώπου.